Contact: fimo_factory@yahoo.com sau Yahoo Messenger fimo_factory
SUGESTIE: Pentru a avea o imagine completă asupra poveştii, recomand parcurgerea paginii de jos în sus!

miercuri, 10 septembrie 2008

Mickey Mouse


Despre mine se ştia deja că nu am toate rotiţele la locul lor, dar acum cică am dat şi în mintea copiilor. Cică am sărit de pe fix, că de la Vasile Bestia am ajuns la cealaltă extremă, că m-am apucat de făcut FIMO cu desene animate... zic gurile rele...

În realitate lucrurile nu sunt chiar aşa cum par, ci mult mai simple. Românii au o vorbă destul de profundă, conform căreia există anumite persoane care se ţin de tine ca scaiul... Soarta face ca un astfel de scai să se fi ţinut de mine destulă vreme încât să mă facă cu nervii în prima fază, după care să îmi fie ruşine să mai dau ochii cu ea în faza a doua. 

Aşa că m-am pus pe treabă, am descărcat câţiva giga de desene animate, le-am studiat în profunzime şi... osu' la muncă. Problema cea mai mare a fost că nu s-a mulţumit cu un medalion, ci a vrut cercei, adică 2 exemplare.

Nu credeam că voi spune asta vreodată, dar mi-e dor de o comanda macabră, de Vasile...

Cercei Mickey Mouse - 2,5x2,5cm, preţ: 20RON

Niciun comentariu: